Reklamace

Mrzí nás, pokud vás na tuto stránku zavedl nějaký problém. Ačkoli se zásilky snažíme balit co nejpečlivěji, může se stát, že se při dopravě něco pokazí. Nebojte se, rozhodně vás v tom nenecháme.

Všimli jste si při přebírání, že je balíček při přebírání poškozený? Ideálně ho vůbec nepřebírejte, zavolejte nám a my začneme hned pracovat na náhradním řešení. To samé platí, když si všimnete poškození či jiné vady až po rozbalení. S náklady za přepravu si nedělejte starost, o ty se postaráme my.

Jako zákazník internetového obchodu můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. Zboží je pak potřeba zaslat zpět na naší adresu v neporušeném obalu. Jen dopravu vám v tomto případě nevrátíme, protože jsme ji zaplatili přepravní společnosti i my.  

Pro odstoupení od kupní smlouvy použijte tento formulář. Vyplněný formulář zašlete na naši adresu obchod@espirits.cz.

Ať už se vaší zásilce přihodilo cokoli, neváhejte nám zavolat. Společně vyřešíme jakýkoli problém tak, abyste měli vaše zboží co nejdříve u sebe.