Reklamace

Při přebírání zásilky pečlivě zkontrolujte balení. Pokud zjistíte zjevné vady na obalu (poškozený obal, vlhký karton atd.) zásilku, prosíme, nepřebírejte.

  

Pokud obdržíte jiné zboží, než které jste si objednali, informujte nás a zboží zašlete zpět na naší adresu. V takovém případě nese náklady na poštovné www.espirits.cz stejně tak jako náklady za expedici správného zboží. Tento postup platí i pro případy, kdy zjistíte skrytou vadu po otevření zásilky.

 

Každý zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. Zboží je nutné zaslat zpět na adresu společnosti v neporušeném obalu. V tomto případě hradí expedici zpět zákazník a peníze posíláme na účet, poté co zásilku obdržíme.

 

Pro odstoupení od kupní smlouvy použijte tento formulář. Vyplněný formulář pošlete poštou nebo emailem na adresu uvedenou v hlavičce dokumentu.

 

V případě jakýchkoliv problémů prosím kontaktujte zákaznický servis na obchod@espirits.cz. V nejkratším možném čase se ozveme s návrhem řešení.